Uzumaki Realese
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Koorikage is palæ

5 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tors Jul 08, 2010 6:48 pm

"Diin" Hikari stod klar, til at angribe, løbe væk.. dø.. lige nu var det lige meget for nu var det alvor, dødsens alvor.
Angriberen var stille men hans øjne sagde noget andet, det var røde af had.. Sharingang der var blevet til Mangekyō Sharingan, døden kunne ses i hans ansigt. I et lyn hurtigt angreb var han ved siden af Hikari, det næste væk
"Hva" mere nåede Hikari ikke at sige inden hun opdagede det blod der var ved at samle sig om hende. Hendes hals, bryst.. en blodåre... nej det var en genjutsu.. det kunne ikke være andet. Hun holdt vejret lidt hendes uge i det fri havde ikke været for givet hun skulle vise hvad hun kunne.. i stor fart nærmede hun sig angriberen.. dog faldt hun pludselig til jorden..

"Uzumaki Naruto" hans stemme rungede over det hele og alle andre lyde nærmest forsvandt "jeg søger en Uzumaki Naruto"

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tors Jul 08, 2010 7:08 pm

''Jeg er her! Uzumaki Naruto KONOHA'S HOKAGE! DATTEBAYO ! øh naruto du er hokage og stadign så umoden som jeg fik ad vide du var..Pas nu på jeg ikke laver min sexy jutsu på dig....Sådan nogle jutsu virker ikke på mig SEXY JUTSU '' Der kom meget blod ud af Machaku's næse ''j..jjeg vidste ikke det ville se lækker ud....JEG ER IKKE DIN FJENDE DIN GED MADARA ER HER DIN NAR!! '' Alle kiggede på Machaku
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tors Jul 08, 2010 7:12 pm

Han sagde ikke rigtig noget. Lynhurtigt var han ved siden af den blonde Shinobi, de røde øjne fangede den blondes blå, lagsomt trak han en Kunai... lige om lidt ville det være forbi

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tors Jul 08, 2010 7:26 pm

''SEXY JUTSU!....Naruto hvis du vil do gør bare det der....Ice Release: Unbreakable Ice Prison '' Madara blev fanget ''Mass Ice Clone jutsu ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tors Jul 08, 2010 7:29 pm

Han forholdte sig i ro.. langsomt så han rundt på de mange kloner.. hans Mangekyō Sharingan skulle nemt få bugt med klonerne

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tors Jul 08, 2010 7:39 pm

''Mangekyo Sharingan, Lad os blive seriøse Fire ball jutsu '' Den brændende kugl brændte sig igennem isen(Kun fordi Machaku stoppede isens chakra) ''Ice crystal nightmare,Summoning jutsu: Ice Dragon '' Dragen brølte meget højt ''Double Ice Beam Bomb ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tors Jul 08, 2010 11:45 pm

Damn Hikari lå og så kampen, det så ikke godt ud. Hendes Sensei ville ikke holde længe når han brugte sin egen Mangekyō Sharingan. Hans modstander, det var en Akatsuki.. var alle Akatsuki måske så stærke.
"Had helvede laver du her endnu" nogen talte til hendeog hun løftede forsigtigt hovedet op "huh" hun syntes hun kunne genkende ansigtet. Derefter kom hun til at se hans kåbe, endnu en Akatsuki.. hun lukkede sine øjne.. klar til at dø men da hun åbnede dem igen var han forsvundet.. hun vendte hurtigt opmærksomheden over mod kampen

Han lod sig blive ramt, alt andet var dumt..han ville slå til på det rette tidspunkt

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 09, 2010 4:47 pm

''Ice Release: Chakra Beast Punch Denne her er for Asamaru!'' råbte Machaku og Madara's bryst blev gennem boret,Naruto blev chokeret
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Fre Jul 09, 2010 5:07 pm

Hikari lukkede øjnene på halv for bedre at se hvad der skete.. Hendes Sensei havde fået et rent angreb ind på angriberen. "Sådan sensei" sagde hun lavt.
"Din møgsæk!!!!" lød en høj stemme og i samme nu mærkede Hikari en ufattelig smerte "Hvid du ikke snart holder kæft så skal jeg rive struben ud af din hals og fodre dig med den som den usle hund du er"
Hikari fik vendt sig, hun holdte for det sår hun lige havde fået "Din leder er besejret.. måske burde i krybe væk" hun lo selvsikkert, i virkeligheden på grund af feberen der langsomt bredte sig i hendes krop..
Angriberen der også havde vist sig at bære en Akatsuki frakke smilede da han så på Hikari, han var også lidt overasket "det her vil blive endnu bedre end forventet, det du og din klan gjorde mod mig skal du få betalt" han trak et sylespids metalrør frem og var klar til at angribe da han pludselig blev stoppet
"Det er nok nu Hidan" hans stemme bag præg af had, sikkert til denne Hidan
"Næste gang bitch.. næste gang" begge fandt de skjul

---
Han faldt livløst til jorden, som om han havde forudset det. Uzumaki Naruto, hvad er din drøm?" han lo en smule "nu er du jo Hokage" han smilede lumskt "Sasuke er glad for at høre det.. så du stopper med at jage ham" det blev hans sidste ord.. hans øjne var stadig vidt åbnende.. han var død

---

Hikari havde med besvær fået sig selv over i et hjørne. Hun fandt en Kunai frem og skar noget af det nederste af sine bukser af. Hun gravede lidt i den hårde jord og fandt nogle urter. Hun lagde urterne på stoffet, bandt en knude på det hele. Lage den i sneen så den kunne blive våd. Tog sit armbånd der sad om buksebenet af, sukkede en sidste gang. "Så er det nu" hun havde været heldig, såret var dybt men det var bare et kødsår og ingen vigtige organer var blevet skadet. Hun landet det våde stof om såret, bed sig i læben og bandt deretfer bandebåndet rundt om maven så det kunne holde stoffet på plads. "Det skulle kunne gøre det" hun rejste sig forsigtig op og vaklede hen mod sin Sensei, klar til sin næste ordre

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 09, 2010 6:06 pm

Machaku hoppede op på en klippe ''Akatsuki Jeg Machaku Uchiha har myrdet jeres leder i er kun 5 tilbage fuck AF eller vi slår jer ihjæld,jeg er gavmild i dag '' Machaku så på de faldne ninja fra konoha ''Uzumaki Naruto tak for din hjælp du kan tage tilbage til konoha nu tag dine ninja med dig ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Fre Jul 09, 2010 6:21 pm

Hikari så sig omkring hun vaklede han mod sin Sensei og Konohas Hokage. Hun stoppede foarn Naruto og bukkede, dog ikke så meget for ellers ville såret gå op igen "Sensei?" hun hev efter vejret "Hvor er Kai" hun lød en smule bekymret, men det mest fordi hendes Feber virkelig havde slået til nu. Et åbent så i is kolde temperature er noget man hurtigt ville blive syg af. Hun hostede lidt, og tog sig til siden.. prøvede at holde sig på sine ben

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 09, 2010 6:51 pm

''Kai er inde i byen han er stadig genin '' Machaku smilede og konoha forladte området
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Fre Jul 09, 2010 7:13 pm

"Ser man det" hun lo træt og smilede mens hendes hoved blev tungt "Sensei?" hun var stille.. "din gamle ven Asamaru.. jeg tror jeg så ham" hun hostede og frøs, meget. "Han bad mig om at komme væk.. men hvorfor skulle han være en Akatsuki og sagde du ikke også at han var dø..." smerten stak hende igen og i samme nu besvimede hun i sin Senseis arme

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 09, 2010 7:19 pm

''A...A..ASAMARU! hvad er han i live.. '' Machaku bar Hikari tilbage til palææt og fik en læge til at hele hende ''Det er umuligt! Asamaru blev kvast under stenene hvordan kan han være i live '' Machaku hoppede ud ''Akatsuki trækker i jer tilbage? i er kun fem tilbage Yuki NINJA TAG TILBAGE TIL YUKI!!! '' Machaku så en person han kendte ''Så det er sandt.. Asamaru hvad laver du sammen med akatsuki? jeg troede du var død! hvad er der galt med dig?!! Jeg har gået og tænkt på jer de sidste 8 år jeg blev koorikage og fik en søn hvorfor kom du ikke tilbage til konoha''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Fre Jul 09, 2010 7:36 pm

Asamaru så på Machaku, hans øjne bag præg af sorg og fortvielse "Du er en voksen mand nu Machaku.. du burde slet ikke gå og være bekymret... jeg har mine grunde til ikke at vende tilbage til Konoha og jeg har af helt personlige grunde valgt at melde mig til Akatsuki" han vendte sig væk mod Machaku "du må lige huske at hilse Shikamaru Senseis grav når du vender tilbage til Konoha" i samme nu var han forsvundet

"Tja det er bare en feber.. såret er ikke farligt og urterne du fandt har hjulpet.. du er bare træt"
"Træt min bare" Hikari rejste sig op igen "hvis det ikke er andet end en Feber kan den forsvinde af sig selv.. desuden har Sensei vel også planer om at vi snart tager til Konoha igen" hun gik tilbage til sin Sensei.. han så noget chokeret ud

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 09, 2010 7:41 pm

Machaku tog tilbage til palææt ''Hikari,Kai vi tager til konoha chunin eksamen starter snart '' out/konoha
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Fre Jul 09, 2010 7:44 pm

"Javel sensei" Hikari fulgte med Machaku, lettet over at hun snart var hjemme, pludselig savnede hun sin familie så meget


/OUT Konoha/

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 3 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum