Uzumaki Realese
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Koorikage is palæ

5 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Søn Jun 27, 2010 8:23 pm

Hikari smilede, stadig bag det præg af lidt sorg "Okay så" hun kom op på benene og mærkede stadig en masse af den smerte, men det var bare en illusion der var ingen smerte "jeg tager ud i bjergene.. jeg vil bliver stærkere.. stærkere end Kai og endda stærkere end dig sensei" hun smilede, tog skriftrullerne i hånden og forlod palæet "jeg kommer snart igen Sensei!!!" og med disse ord var hun på vej ud for at bliver stærkere

/OUT- ??? (Vildmarken/

Kommer igen på den 06/07 2010

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Søn Jun 27, 2010 8:29 pm

''Stærkere end mig? HAHA aldrig Smile hikari du er helt anderledes end Shikamaru sensei var '' Machaku smilte ''du bliver sikkert en fin ninja Hikari ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  kakazi Fre Jul 02, 2010 11:27 pm

god morgen sensai har de sovet godt
kakazi
kakazi

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 02/07/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 02, 2010 11:30 pm

''fint,vil du med på mit team? '' Machaku smilede
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  kakazi Fre Jul 02, 2010 11:35 pm

"godmorgen sensai" og drengen gik ind i skoven "århhh sensai må jeg holde en pause"
kakazi
kakazi

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 02/07/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  kakazi Fre Jul 02, 2010 11:41 pm

Admin skrev:''fint,vil du med på mit team? '' Machaku smilede
"ja da" kuzima smilede og sagde "dakdabao"
kakazi
kakazi

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 02/07/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Fre Jul 02, 2010 11:44 pm

'' du er jo min søn, Da vi fangede zetsu fik du nogle af hans chakra ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  kakazi Lør Jul 03, 2010 12:05 am

Admin skrev:'' du er jo min søn, Da vi fangede zetsu fik du nogle af hans chakra ''
"ja det kan jeg godt huske" kuzima grinede "jeg går en tur i skoven og øver min chakra i føderne" kuzima gik "hej"
kakazi
kakazi

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 02/07/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Lør Jul 03, 2010 12:18 am

'' vi ses '' Machaku stod og tænkte ''sikke en skør knægt ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  kakazi Lør Jul 03, 2010 12:26 am

"hej nu er jeg her igen" kuzima haltede på det ene ben"du skal ikke spøge hvorfor jeg faldt ned fra træet" kuzima gik hjem"hej vi ses imorgen
kakazi
kakazi

Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 02/07/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Lør Jul 03, 2010 12:29 am

''Kuzima vi er hjemme gå du bare i seng '' Machaku vågnede og En ninja fra konohagakure kom løbende ''Koorikage-Sama Madara Uchiha er på vej hertil med en masse ninja klædt i sort med røde skyer'' Machaku stod helt stille et øjeblik ''Så de er tilbage..Akatsuki Bed Hokage-sama om at sende jonin hertil vi har ikke nok her Evakuer alle der ikke er ninja'er og gør klar til kamp,jeg tager mig af Madara når han kommer '' Konoha ninja'en forvandlede sig til en ørn og forsvandt ''Kaila! kom her '' Kaila kom løbende op til Machaku ''Koorikage-sama hvad er der? '' Machaku tog en dyb indånding ''Madara Uchiha er på vej med 99 andre ninja med akatsuki tøj på,han vil sikkert have hævn over at jeg engang udslettede de andre medlemmer af akatsuki,bortset fra madara og zetsu,madara forsvandt pludselig og zetsu blev taget som fange,min søn fik noget af zetsu's dna ellers ville han ikke have overlevet efter dette blev zetsu myrdet af hokage'n evakuer alle der ikke er ninja'er og gør vores jonin og chunin klar til kamp..Genin ninja skal hjælpe dem der ikke er ninja og de stærkeste skal være forest og kæmper,de svageste beskytter Yuki '' Machaku lavede en masse håndtegn ''Summoning jutsu - giant ice dragon, summoning jutsu - protective ice champer ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Kai Hyuga Søn Jul 04, 2010 8:20 pm

Onkel Machaku hvad sker der? hvorfor løber alle folk skrigende rundt og hvad er det for en stor hvid drage derude?

Kai Hyuga

Antal indlæg : 23
Tilmeldt : 19/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Søn Jul 04, 2010 8:29 pm

''100 ninja er på vej og en af dem er Madara Uchiha de er alle sammen med i akatsuki jeg har bedt om konoha's hjælp og du skal hjælpe beboerne med at komme i sikkerhed,find Hikari og fortæl hende situationen og hun skal med det samme hjælpe beboerne sammen med dig,de er her om 3 eller 4 dage så vi skal være parate,find min søn og bed ham hjælpe beboerne '' Machaku kiggede ud af vinduet''Asamaru,Rika,Shikamaru jeg kunne ikke beskytte jer og i er alle døde.... jeg er den eneste der kan besejre Madara det svin,han placerede det ti halede bæst inde i mig jeg kender hans svaghed han bliver ikke let påvirket af ninjutsu og taijutsu men genjutsu virker på ham, hvis jeg bruger min bedste genjutsu eller bare en stærk en, kan man ramme ham med ninjutsu eller taijutsu i 5 minutter han bliver umulig at besejre''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Kai Hyuga Søn Jul 04, 2010 8:31 pm

Jamen det er jo en 1 ranks katastrofe,hvis der ikke kommer hjælp fra konoha bliver yuki måske udslettet out - beboelses område

Kai Hyuga

Antal indlæg : 23
Tilmeldt : 19/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Søn Jul 04, 2010 9:14 pm

''Jeg bliver nød til at tage til konoha selv... Transportations jutsu '' out - konoha
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tirs Jul 06, 2010 4:26 pm

Hun kom langsomt gående ned af bjerget,meget af hendes tøj hang i laser men noget var ændret.. "Shadow Strangle Jutsu" hun brækkede nakken på en fremmede ninja... "hmm" hun nærmede sig palæet

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tirs Jul 06, 2010 4:28 pm

''De er her snart jeg må finde hikari hun skal vide dette Ice clone jutsu '' En Is clon dukkede op lige foran hikari og tog hende med til palææet ''Hikari hvordan gik din træning?''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tirs Jul 06, 2010 4:32 pm

Hun bukkede til sin Sense "som regnet med er jeg blevet stærkere.. dog er jeg blevet en del stærkere end hvad jeg havde regnet med" hun smilede, dog var hun stadig seriøs"jeg ser at det ikke er et sekund for tidligt at komme hjem på"

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tirs Jul 06, 2010 4:39 pm

''Der er opstået en 1 Ranks nødsituation du bliver nød til at hjælpe indbyggerne i sikkerhed imorgen ankommer 100 ninja med Madara uchiha i spidsen vi ved dette pga en konoha ANBU som jeg var venner med jeg har bedt Hokage-sama om at hjælpe og det sagde han ja til Madara Uchiha er en slyngel som var med til at bygge konoha og han prøvede at myrde den første Hokage! han er lederen af akatsuki og den eneste jeg ikke fik slået ihjæld da jeg stadig havde mit eget team '' Machaku Rørte Hikari's pande''du er blevet meget stærkere Hikari Fra nu af er du en Chunin Her i Yuki, Du har lige været igennem Yuki's chunin eksame og du bestod men du skal stadig igennem Chunin eksamen i konoha '' Machaku sukkede '' ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tirs Jul 06, 2010 4:43 pm

"Javel" Hikari sagde ikke meget mere, hun forsvandt i en røgsky og stod nu ude for palæet.. klar til kamp

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tirs Jul 06, 2010 4:50 pm

''Kalder Alle Chunin og Jonin Til Koorikage kontoret øjeblikkeligt '' der kom ninja susende mod kontoret ''Koorikage-sama hvad er der? '' Machaku fortalte situationen''Seito,Kaila jeg transportere jer til konoha og i skal bringe så mange jonins som muligt her hen jeg har aftalt det med Naruto-kun ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Tirs Jul 06, 2010 5:04 pm

Af en eller anden grund var der meget stille udenfor palæet.. for stille.. Hikari kunne ikke lide det, men hun ville heller ikke bede om hjælp for at vække opsigt

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Tirs Jul 06, 2010 5:12 pm

''Hr.koorikage der er 59 jonin og hokage'n selv '' Machaku små smilede ''Alle uden for palææet JAVEL SIR! '' Machaku hoppede op på taget ''Jonins chunins vær klar til kamp mod Akatsuki Hokagen og jeg vil kæmpe mod Madara Uchiha alle jer andre kæmp mod han undersotter ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Flamejacket. Ons Jul 07, 2010 12:54 am

Akatsuki vist havde Hikari hørt ordet før men aldrig mødt en af dem, alle var de kriminelle og af den værste af slagsen.. hun ville helst ikke møde sådan en men var klar til at kæmpe til døden hvis hun skulle mødes med en

Flamejacket.

Antal indlæg : 77
Tilmeldt : 26/06/10

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Admin Ons Jul 07, 2010 5:30 pm

''De er her '' Alle stod klar til kamp ''Alle Jonin Går imod fjenderne og andgriber, Chunin i beskytter byen '' AKATSUKI VS 2 KAGE ''Længe siden..Uchiha Machaku du er blevet Koorikage? og ohh den ni halede er her også så kan vi både få resterne af den ti halede og den ni halede HAHHAAHAH!!!! Eath style: Wack a mole jutsu '' Madara poppede op af jorden og slog Machaku ''Fik dig Tsukuyomi '' Machaku forlængede sin genjutsu til fire år på et sek ''DDEN JUTSU tilhører Itachi OG Sasuke '' Madara så vredt på machaku ''Både Itachi OG Sasuke er døde så det er kun mig der kan bruge den og nu er du svækket '' Madara tog sin akatsuki kappe af ''ANGRIB! '' Krigen var gået i gang ''Fire style fire Blazing Prison '' Madara blev buret inde og mast - poof ''en klon`? ''
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Koorikage is palæ - Page 2 Empty Sv: Koorikage is palæ

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum