Uzumaki Realese
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Duel Arena

Go down

Duel Arena Empty Duel Arena

Indlæg  Admin Fre Jun 25, 2010 9:06 pm

Der er nogle ledere her en fra hver rank,ninja kæmper om titlen som den bedste af deres rank,Koorikagen er selvfølgedig øverst og han kan ikke ærstattes



Genin leder: Kazuna Uchiha Duel Arena 2dlkj2f Kazuna er søn af Koorikagen,han fik nogle af zetsu's gener ind i sig


Chunin leder: sakuna Duel Arena 2hd2t1i Sakuna er Tsunade's søn

Jonin leder : kaila Duel Arena 2n3qr5 blev født i yukigakure men hans familie er ukendt

Koorikage: Machaku Uchiha Duel Arena 2ewe0bl Er koorikage




Sidst rettet af Admin Fre Jul 02, 2010 5:28 pm, rettet i alt 2 gange
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Duel Arena Empty Sv: Duel Arena

Indlæg  Admin Lør Jun 26, 2010 8:26 pm

''Hvem er så min udfordrer? '' Machaku blev tavs og stiv ''Naruto sensei! vil du kæmpe imod mig? Ja! Dattebayo ''Machaku gjorde sig klar til kamp ''Fire Style fire ball jutsu '' Naruto undvigede hurtig ''Rasen-shuriken '' der kom pludselig mange folk og så på,både fra konoha og yuki,Machaku blev ramt,men det var bare en shadow clone ''Unbreakable ice prison '' Naruto blev fanget i fængslet ''Machaku det der var ikke fair Multi Rasen-shuriken '' Naruto blev ved med at prøve at ødelægge is fængslet mens Machaku mistede chakra''Release,Multi shadow clone jutsu Water dragon jutsu! '' Naruto blev ramt af det hundrede vand drager men det var bare en shadow clone ''Mangekyo Sharingan Tsukuyomi''
Naruto blev fanget i Machaku's genjutsu ''Shit jeg er dårligst til genjutsu Release hvad det virker ikke..sådan en smerte jeg giver op! '' Machaku smilte og stoppede sin genjutsu''Du er stærk Machaku,lige så stærk som mig vi ses - ja det gør vi naruto sensei'' Machaku smilte og gik lidt forpustet //Out - is palæ //
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 146
Tilmeldt : 19/06/10
Geografisk sted : Konoha,Yuki

http://uzumaki-uchiha.narutorpg.org

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum