Uzumaki Realese
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nara skoven (Hikaris hus)

Go down

Nara skoven (Hikaris hus) Empty Nara skoven (Hikaris hus)

Indlæg  Flamejacket Man Jun 21, 2010 5:29 pm

Her bor Hikari og resten af hendes familie

Flamejacket

Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 21/06/10

Tilbage til toppen Go down

Nara skoven (Hikaris hus) Empty Sv: Nara skoven (Hikaris hus)

Indlæg  Flamejacket Tirs Jun 22, 2010 5:55 pm

Hikari kom glad ind af døren ligesom hendes mor skulle lave maden færdig "Det var godt du kom hjem.. vi har en gæst" hun smilede
"Storebror er kommet.. storebror er kommet" skreg Kiga og løb rundt i ring om sin storesøster
"Jamen tak for beskeden" hun sukkede og gik ind i rummet hvor, som sagt sad hendes storebror "umulige unge" hun satte satte sig ved siden af ham "var jeg virkelig sådan på den alder"
"Nej" han lo "meget værre, dine evner var så dårlige at ufødte børn var bedre" han grinede og gav sin søster en lammer
"Jamen jeg elsker også sig" hun smilede og kunne tydeligt høre ironien i broderens stemme

"Jeg høre at du skal på en længere tur ikke sandt?" hendes far Hishoki så på sin ældste datter "så håber vi at du finder dig en lille kæreste" det smørret smil kom til syne på hans ansigt
"Giv det lille pus lidt fred" Yami, Hikaris storebror så på sin far "kærlighed er en farlig ting.. og tror du hun er klar til det... hun er just ikke den bedste ninja i landsbyen"
"Og hvem har også sagt at jeg skal være det" hun så vredt over på Yami da Kazumi, moderen kom ind med maden. Snart begyndte hele familien af spise, det var længe siden de alle sad ved samme bord


Snart måtte hun gå.. og hun sagde farvel til sin familie

/OUT- Konoha indgangsport/

Flamejacket

Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 21/06/10

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum